Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Смазах ги преди време и като си играем на въпроси и отговори- на скоростната кутия има второ жило близо до това което превключва скоростите,това второ жило не помръдва която и скорост да влюча жилото пак отива някъде вътре-за какво е то?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      И при мен е същото студена трудно превключва, скоро и аз смених съединител понякога се чува странен шум- опитвам се да свикна но ме дразни досега съм сменил поне над 30 различни коли такава странна и проблемна не съм имал.
      166 2.4JTD-00г.

      Comment


      • #33
        Автомобила не е проблемен!Проблемни са частите които вносителите продават,а те са боклуци като самите вносители!
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #34
          Аз избягвам да я слушам много,горе долу като с жена ми затврям прозорците(има една от най-добрите шумоизолации на купето,не случайно сигурно)музиката на мах и газ.Някой път взема да отворя прозореца и бързо затварям да не се стресирам.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Кефя се като я настъпя и как други смятащи се за бързи автомобили се напъват да не се предават, не че няма по бързи но за такива пари това е -тогава забравям за тези шумове.
            166 2.4JTD-00г.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              Автомобила не е проблемен!Проблемни са частите които вносителите продават,а те са боклуци като самите вносители!
              Боклуци са както вносителите, така и монтьорите, а пък за автодамбазите да не говорим.
              Каквото е пипнато по колата ми си личи - остават трайни следи и всеки се оправдава с другия.
              Всички са от един дол дренки - мошенници от класа.
              Добре, че го има този форум да си сверяваме часовниците отвреме-навреме.
              Last edited by old alfist; d.m.y г., 15:39.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Боклуци са както вносителите, така и монтьорите, а пък за автодамбазите да не говорим.
                Каквото е пипнато по колата ми си личи - остават трайни следи и всеки се оправдава с другия.
                Всички са от един дол дренки - мошенници от класа.
                Добре, че го има този форум да си сверяваме часовниците отвреме-навреме.
                Абсолютно вярно
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #38
                  Това е жалката ситуация.......за съжаление.
                  При това положение въпрос към тези от Вас, които сами си подържат колите (без услуги по сервизи и майстори):
                  Откъде се снабдявате с истински части и консумативи?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    От никъде,купувам каквото продават по магазините,на най- ниската цена ,монтирам и карам и после пак.Скъпите неща карат горе долу колкото евтините.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      От никъде,купувам каквото продават по магазините,на най- ниската цена ,монтирам и карам и после пак.Скъпите неща карат горе долу колкото евтините.
                      Тука няма как да се съглася с теб. Виждал съм чисто нови евтини карета, счупени след 1 месец експлоатация , виждал съм чисто нови евтини съединители, избуксували или направо смлени след същия срок, виждал съм евтина водна помпа с превъртяло работно колело след 50 км пробег, виждал съм изкривени спирачни дискове след 2-3000 км. Просто си намерете магазин на някой от големите вносители, ориентирайте се кой от магазинерите е пич и склонен "да ви угажда" и да ви казва кое става, кое е полу и кое НЕ става - аз така правя и от доста време не съм имал проблем с нови "оригиналДни" части
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        Тука няма как да се съглася с теб. Виждал съм чисто нови евтини карета, счупени след 1 месец експлоатация , виждал съм чисто нови евтини съединители, избуксували или направо смлени след същия срок, виждал съм евтина водна помпа с превъртяло работно колело след 50 км пробег, виждал съм изкривени спирачни дискове след 2-3000 км. Просто си намерете магазин на някой от големите вносители, ориентирайте се кой от магазинерите е пич и склонен "да ви угажда" и да ви казва кое става, кое е полу и кое НЕ става - аз така правя и от доста време не съм имал проблем с нови "оригиналДни" части
                        Е не чак такива боклуци,то си личи по изработката и материалите ,стои недодялано.Скоро си купих една част,немски производител,беше с 50 лева по- евтина от другите.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Реших да си направя експеримент и долях в скоростната кутия минерално масло ZC 90 API GL 3 -около 200мл. с цел леко сгъстяване,сега нивото е леко над мах.(това също е умишлено)Според мен по- гъстото масло ще се увлича по добре от зъбните колела в кутията,ще се задържа по- добре и ще се стича по- бавно.Едва ли друг е пробвал,но все пак какво мислите по въпроса?ZC75 SYNT-API GL 5 това се препоръчва от производителя да се намира в кутията!
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:26.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Ами трябваше да питаш и щях да ти кажа
                            На 136-та съм правил какво ли не с точно тези две масла.Даже слагах и на Манол едно доста гъсто.Под минимум над максимум,преливащо..ефекта е нулев.Слагал съм грес на всякъде по жилата..даже лятото си играх да ги вадя да ги разглеждам за повреди...йок.Смазал съм ги обилно барабар с избирача и пак греда.На 14-та никакви ядове и при 40 градуса и при -20 миналата зима.Просто ако ми се налага да карам на жената 136-та,получавам обриви отзад.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #44
                              Сигурно мислим доста сходно ,а днес беше просто върха,лоста отказваше тотално да се мести.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                [QUOTE=lordliness;971683] Сигурно мислим доста сходно ,а днес беше просто върха,лоста отказваше тотално да се мести.[/QUOTE

                                проблема е в механизма на избирача предполагам проблемно ти е движението на лоста налявo-надясно.
                                При мен по едно време чак ми се бяха изгубили 5 и 6 скорост не ме питай как съм карал по магистралата на 4
                                Та въпросния избирач има една вилка където е точно за това движение, тя лагерува на пластмасови втулки. Откачаш жилото, развиваш гайката отпред и изваждаш въпросната вилка почистваш хубаво с шкурка до блясък и гладко покритие смазваш и сглобяваш пак.
                                При мен е добре вече няколко месеца нямам проблеми
                                Last edited by to_lose_HEART; d.m.y г., 16:29.
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                                Comment

                                Working...
                                X